سهمایه - بورس و سهام و سرمایه‌گذاری

در این وبلاگ به انتشار اخبار و تحلیل‌های مرتبط با سهام در بورس تهران می‌پردازیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

  تابلو خوانی و بازار خوانی در بورس بعد سوم تحلیل در بازار سرمایه است.

دوره آموزشی تابلو خوانی و بازار خوانی در بورس یکی از آموزش هایی می باشد که هر سرمایه گذاری باید در کنار تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال آن را بیاموزد و به همین جهت من آن را بعد سوم تحلیل در بورس تهران نام گذاری کرده ام و به همین دلیل سعی کرده ام که کلیه مقالاتی که در خصوص تابلو حوانی در بورس تهران وجود دارد را به رشته تحریر درآورم تا سرمایه گذاران به رایگان از آن استفاده کنند و البته در کلاس های آموزشی تابلو حوانی و بازار خوانی در بورس هم سعی میکنم که به صورت کاربردی این موضوعات را توضیح دهم.

مطلب مرتبط: آموزش اصول سرمایه گذاری در بورس

در واقع تابلو حوانی در بورس یک نگاه جدید به معاملات است که در قالب رفتار شناسی خریداران و فروشندگان می باشد و کسی که تخصص به این حوزه دارد قادر به شناسایی رفتار حریداران و فروشندگان در بازار می باشد و میتواند این رفتار را که در قالب قیمت،حجم و معاملات حقوقی ها  و.. می باشد تشخیص دهد.

 
چرا آموزش تابلو خوانی و بازار خوانی در بورس را باید اولویت قرار دهیم

 

تکنیک های تابلو خوانی در بورس تهران که در کلاس آموزشی تابلو خوانی و بازار خوانی در بورس در خصوص آن صحبت می شود در واقع یکی از بهترین تکنیک ها در هنگام خرید سهم در زمان مناسب و از طرفی تشخیص نوسانگیری های کوتاه مدت می باشد.

این تکنیک ها در واقع ماهیت تحلیلی ندارند و صرفا می توانند به عنوان یک آلارم برای سرمایه گذار به حساب آیند که سرمایه گذار در میانه بازار با استفاده از تکنیک هایی که در این سایت مطرح شده است به سادگی میتواند برخی از سهامی که شاید قرار است یک بازی بر روی آن تعریف شود را پیدا کرده و آن را رصد کند و در نهایت برای خرید آن اقدام کند.

 به عنوان مثال خرید سهامی که قیمت آن زیر ۱۰۰ تومان است ممکن است جایگاه تحلیل برای سهم نداشته باشد اما این رفتار سرمایه گذاران است که تمایل دارند قیمت سهم را به محدوده ۱۰۰ تومان برسانند. در واقع این تکنیک ها بیشتر حاصل تجربه معامله گرانی می باشد که در بازار سرمایه فعال بوده اند .

 البته من در کتاب ” سهام نحرید مگر با شناخت رفتار و روانشناسی بازار” سعی کرده ام برخی از تکنیک های معاملاتی و بحث های روانشناسی بازار را که حاصل تجربه اینجانب در بورس بوده است را به رشته تحریر درآورم که تا به حال این کتاب به چاپ ششم و فروش ۱۲۰۰۰ جلدی رسیده است که یکی از پرفروش ترین کتاب های بورسی تا به امروز بوده است. ( پیشنهاد میکنم تمام مقالاتی که لینک شده است را به دقت مطالعه کنید)

 


تابلو خوانی پیشرفته

 

تابلو خوانی پیشرفته و مباحثی تحت این نام چند وقتی است که در بین فعالان بورسی و بیشتر آنهایی که در حوزه آموزش بازار سرمایه فعالیت دارند باب شده است و در واقع اصالت مطالبی که در این کلاس ها گفته می شود همان مباحثی است که در کلاس های تابلو خوانی در بازار سرمایه گفته می شود

 بیشتر افرادی که در این حوزه وارد تدریس می شوند تابلو خوانی مقدماتی را در واقع آموزش سایت TSETMC میدانند و تابلو خوانی پیشرفته را هم مباحثی که بنده در کلاس های آموزش تابلو خوانی در بورس می گویم و یا مطالبی که در سایت آموزشی بنده وجود دارد. پس دوره ای تحت نام تابلو خوانی پیشرفته در بورس عملا محتوایی جدیدی ندارد و یا ترجیحا موضوعاتی که قرار است در ان کلاس گفته شود را از قبل چک کنید.

 
دوره های آموزشی تابلو خوانی در بورس

 

کلاس های آموزشی تابلو خوانی در بورس که توسط بنده در مراکز آموزشی مختلف برگزار می شود شامل موسسات زیر می باشد. در خصوص اطلاعات و سرفصل های این دوره اموزشی میتوانید از طریق لینک ” دوره آموزشی تابلو خوانی و بازار خوانی در بورس ” اقدام کنید

 

 

 
کتاب تابلو خوانی در بورس

 

تابلو خوانی پیشرفته و موضوعاتی شبیه این بحث جذابی در بین سرمایه گذاران می باشد و به همین دلیل به دلیل گستردگی این موضوع افراد بسیاری در قالب مدرس وارد این حوزه شده اند و دیده ایم که کتاب هایی نیز در حوزه تابلو خوانی در بورس وارد بازار سرمایه شده است که محتوا و مطالب این کتاب نیز دقیقا همان موضوعاتی می باشد که بنده در کلاس های آموزش تابلو خوانی در بورس گفته ام و یا  به عینه در مقالاتی می باشد که بنده در بخش ” تابلو خوانی در بورس ” در وب سایت ذکر کرده ام و مطالبی از این دست که در کتاب ها منتشر می شود محتوایی دارد که عموما از سایت بنده بازنویسی شده است و با تالیف برخی وارد بازار شده است.

 
برخی موضوعات موجود در کتاب تابلو خوانی در بورس

یکی از کتاب هایی که بنده در حوزه بازار سرکمایه منتشر کرده ام کتاب ” سهام نخرید مگر با شناخت رفتار و روانشناسی بازار ” می باشد که در آن در خصوص برخی از تکنیک های تابلو خوانی در بورس و جنبه های روانشناسی معاملات صحبت کرده ام که خوشبختانه این کتاب تا به حال ۷ بار چاپ شده و در ۱۲۰۰۰ نسخه به فروش رفته است که یکی از پرفروش ترین کتاب های بورسی در بازار سرمایه بوده است که البته برخی از موضوعات آن در این سایت ذکر شده است. برای خرید این کتاب میتوانید از طریق لینک اقدام کنید.

 
موضوعات گفته شده در بالا برخی از موضوعاتی می باشد که در کتاب های تابلو خوانی در بورس و یا تحت عنوان تابلو خوانی پیشرفته در خصوص ان توضیح داده می شود. بهئ همین دلیل به همه سرمایه گذاران محترم پیشنهاد میکنم که قبل از هر گونه خرید کتاب و یا ثبت نام در کلاس های آموزشی، ابتدا از موضوعات آن اطلاع کامل پیدا کنید و سپس نسبت به خرید آن دوره و یا کتاب اقدام کنید.

  • ۹۸/۱۰/۲۹
  • شهاب جه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی